۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۴

شیخیانی در گفتگو با مهر:

ترافیک خیابان‌های خورموج ساماندهی می‌شود/ تکمیل ترمینال مسافربری ونورپردازی ورودی‌های شهر

ترافیک خیابان‌های خورموج ساماندهی می‌شود/ تکمیل ترمینال مسافربری ونورپردازی ورودی‌های شهر

دشتی - خبرگزاری مهر: شهردار خورموج از ساماندهی ترافیک خیابان‌های خورموج، تکمیل ترمینال مسافربری و نورپردازی ورودی‌های شهر خبر داد.

احمد شیخیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمت بی‌منت برای این مردم کمترین کاری است که می توان انجام داد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهری خدمت می‌کنیم که به نگین فرهنگ جنوب شناخته شده است.

وی به برخی از برنامه‌های خود اشاره کرد و  افزود: به منظور ایجاد شور و شوق در بین مردم و زیبایی شهر، نور پردازی ورودی‌های شهر و میادین شهر را در دستور کار داریم.

شهردار خورموج ادامه داد: همچنین چراغانی خیابان‌های امام (ره)، شهید مطهری، شهید رجایی و حامد نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال صورت گرفته است.

آسفالت حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز

وی با بیان اینکه از فردا نیز چراغانی بلوار بسیج و خیابان شهید بهشتی انجام می شود، از ترمیم آسفالت حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز خبر داد و گفت: از فردا عملیات آسفالت این حفاری‌ها آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: تکمیل ترمینال مسافربری شهر خورموج یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرداری است که بعد از چندین سال توقف، عملیات  اجرایی آن از سرگرفته می شود

هدایت آب‌های بنگه برای فضای سبز در سطح شهر

شیخیانی بیان کرد: به منظور ساماندهی ترافیک و نصب چراغ‌های تزئینی وسط خیابان‌ها تا پایان هفته جاری رفیوژ خیابان شهید مطهری و و خیابان امام (ره) آغاز می شود.

شهردار خورموج همچنین از هدایت آب‌های بنگه برای فضای سبز در سطح شهر خبر داد و از مردم خواست با دعای خیر خودشان وی را در انجام کارها همراهی کنند.

شیخیانی در پایان از حمایت‌ها و تدابیر فرماندار شهرستان دشتی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: هدف ما جلب و رضایت مندی مردم است که برای انجام این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر 2158249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha